ࡱ> QSP#bjbj4*p"gp"g9  +++++????$c?<=vwwwwwRRRs<u<u<u<u<u<u<$@hCT<]+RRRRR<++ww<,,,R+w+ws<,Rs<,,R8P;w@+)9_< =0<=:CC<;;C+;`RR,RRRRR<<RRR<=RRRRCRRRRRRRRR c :& & & & & & & . & & & & & ..& & & & (piecztka szkoBy) (Miejscowo[ , data) ARKUSZ do oceny efektw pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej uczniowi( (wypeBnia szkoBa) Imi i nazwisko ucznia: & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & Ktre z realizowanych sposobw i form** pomocy byBy skuteczne, w jakim zakresie? & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & Ktre z realizowanych sposobw i form pomocy byBy nieskuteczne? Z jakiego powodu? & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & Ktrych sposobw lub form pomocy nie realizowano? Jaka byBa tego przyczyna? & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & Ktre spo[rd zaBo|onych celw udaBo si zrealizowa? & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & Ktrych celw nie udaBo si osign? Co byBo przyczyn? & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & Jakie metody pracy z uczniem ocenia si jako najskuteczniejsze? & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & &  X Z \ ^ ` f h | ~ 8 < ƻqbVbJbbhvCJOJQJaJh`DCJOJQJaJh}_hCJOJQJaJh}_h5CJOJQJaJh35CJOJQJaJhlh5CJOJQJaJhUhU5>*OJQJaJhU5>*OJQJaJh5OJQJaJ! j*h}_h5OJQJaJh}_h5OJQJaJhlh6OJQJaJh}_hOJQJaJ \ p  l* ln$ Q'dh<<a$gd$a$gd $da$gd $dha$gdgd $ p t   $hl$* $lnv$fpr|ݻݻݫ̻hCJOJQJaJU h30J6CJOJQJ]aJh}_h5CJOJQJaJ h`D0J6CJOJQJ]aJ h0J6CJOJQJ]aJ&h}_h0J6CJOJQJ]aJh}_hCJOJQJaJ/W jakim zakresie nastpiBa zmiana w rozwoju ucznia, w jego funkcjonowaniu? & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & W jakim zakresie nastpiB regres lub stagnacja w rozwoju ucznia, w jego funkcjonowaniu? & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & Wnioski i wskazania do dalszej pracy z uczniem: & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & . Podpis osoby wypeBniajcej arkusz ( Na podstawie informacji nauczycieli i specjalistw udzielajcych uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej ** Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej zostaBy okre[lone w Rozporzdzeniu MEN z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad i organizacji udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkoBach i placwkach (m.in. do form nale| zajcia dydaktyczno-wyrwnawcze, zajcia korekcyjno-kompensacyjne, zajcia logopedyczne, zajcia rozwijajce kompetencje emocjonalno-spoBeczne itp.) nvrjJ""""###gd$a$gd$&dPa$gd &ddgd$ Q'dh<<a$gdfjHJ{k_MA2htlhCJOJQJaJhtlCJOJQJaJ" j*htlhCJOJQJaJhtlCJOJQJaJhlhtl6CJOJQJaJhtl6CJOJQJaJh6CJOJQJaJhlh6CJOJQJaJh}_h3CJOJQJaJh3CJOJQJaJhCJOJQJaJh}_hCJOJQJaJh}_h5CJOJQJaJ(h}_h5B*CJOJQJaJph """"""""###hWOJQJaJhtlhtlCJOJQJaJhtlhvCJOJQJaJ 21h:psE. A!"#$% x666666666vvvvvvvvv666666>666666666666666666666666666666666666666666666666686666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@ 0@66666 OJPJQJ_HmHnHsHtHN`N ]YNormalny dCJ_HaJmHsHtH j"j ?9y NagBwek 2ddd@&[$\$"5CJ$OJPJQJ\^JaJ$tHJA J Domy[lna czcionka akapituPiP 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy T/T ?9yNagBwek 2 Znak5CJ$OJPJQJ\^JaJ$4W 4 ?9y Pogrubienie5\6X`6 ?9y0 Uwydatnienie6]h`"h ?9y Bez odstpw*$0CJKHOJPJQJ^J_H9aJmH nHsH tHP2P C0 Tekst dymka dCJOJQJ^JaJP/AP C0Tekst dymka ZnakCJOJQJ^JaJtH PK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭V @l8b묮7J3J:t7͍7o,q)נTi n7^R|y _o֛~ J%|,U-RЅre1m1oKLylȒLXr:b 8Hؓr(s KP, W02= $-O 8IdZ}r鋷/~?}ů3Z%7~ۏ^}^ ÎsW}7gϯw8EA痓腈;q P -Qձ'* xord|"C0hq*[{8pc(& T\REXXz76رX~gxuD.鑾M. .SAΨkM|l#@A{h"QRC5d"ٝk 0e^kppدPfaid#$c=Ęlq#DQvIb )C&]u q@p?Y4p~5x ֔D2XvY%vgv'{St{;Yb<' ]ٹc,g:G]|:Ӆ3Eq*u-hu+`l L/Na$J!|r+~wZ}7;nV䤳.7pSM!&ćrźinf?Ӭo&U$Äq3WgɇkԁGzޣOFҮR'ǚa>ٙ`W 82gK"n8$*JI f%Lّ^vVx::l}3m|PJJ5?k>}P!aIl8HTI wv-,6,n+P-jYTۃ_.C4`^gW9GzSq]=4.in6 =g٩V/B㲱CjS rcqXbmY)hFRf?c%;B=z!k ʒp!HuIAD$%QW@c]C4:O&O2@a7VKipůVlO'+WʁC"B1Иfe|7s(]G4 Ѭ^jOWn?фawBС@3IV6PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!@theme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] 9 "* # n# 8@0(  B S  ?enou #$,/78>; -?vwNVx%'()*+2 7 7 ; -?vwNVx%'()*+2 7 7 ;  ^U.i:Cgv!]V <}m-nZ3g 30&ut4- 8\K\E xD(YlMdB @Gj _x0ahh^h`OJ QJ o(hHh8^8`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJ QJ ^J o(hHohx^x`OJ QJ o(hHhH^H`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHhh^h`OJ QJ o(hHh8^8`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJ QJ ^J o(hHohx^x`OJ QJ o(hHhH^H`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHhh^h`OJ QJ o(hHh8^8`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJ QJ ^J o(hHohx^x`OJ QJ o(hHhH^H`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHhh^h`OJ QJ o(hHh8^8`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJ QJ ^J o(hHohx^x`OJ QJ o(hHhH^H`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHhh^h`OJ QJ o(hHh8^8`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJ QJ ^J o(hHohx^x`OJ QJ o(hHhH^H`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHhh^h`OJ QJ o(hHh^`OJ QJ ^J o(hHohp^p`OJ QJ o(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh^`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHohP^P`OJ QJ o(hHhh^h`OJ QJ o(hHh8^8`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJ QJ ^J o(hHohx^x`OJ QJ o(hHhH^H`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh^`OJ QJ o(hHhh^h`OJ QJ o(hHhp^p`OJ QJ o(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh^`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHohP^P`OJ QJ o(hH h^h`5hH. ^`hH. pp^p`hH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. ^`hH. ^`hH. ^`hH. PP^P`hH.hh^h`OJ QJ o(hHh8^8`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJ QJ ^J o(hHohx^x`OJ QJ o(hHhH^H`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh h^h`hH.h 8^8`hH.h L^`LhH.h  ^ `hH.h  ^ `hH.h xL^x`LhH.h H^H`hH.h ^`hH.h L^`LhH.hh^h`OJ QJ o(hHh8^8`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hHh ^ `OJQJo(hHh ^ `OJ QJ ^J o(hHohx^x`OJ QJ o(hHhH^H`OJQJo(hHh^`OJ QJ ^J o(hHoh^`OJ QJ o(hH D(Y |Gj]V ut4 8g 3}m-^UD(Y_x\ECglMd`2W &rVQa0r3HvC`DsEltl?9y']YW9UC,9 ; @8 8 8 8 X9   Unknown G.[x Times New Roman5Symbol3. .[x Arial7..{$ CalibriU Arial Unicode MSArialiLiberation SerifTimes New RomanYNoto Sans CJK SC Regular5Mangal5. .[`)TahomaC.,.{$ Calibri Light;Wingdings?= .Cx Courier NewA$BCambria Math"q[цK<'cZuu!04 4 3qJP $P]Y2! xxY\ MaBgorzata Loskotuser<         Oh+'0x  ( 4 @ LX`hpMagorzata Loskot Normal.dotmuser4Microsoft Office Word@G@<3^C@?k@0)u ՜.+,0 hp|  4   Tytu  !"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?ABCDEFGIJKLMNORRoot Entry F,)TData 1TableCWordDocument4*SummaryInformation(@DocumentSummaryInformation8HCompObj{  F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q